📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bugün bu kitabi bitirmek için
dogru gündü. Rüzgarli kapali bir istanbul gününde.
Hayatin zorlugunu, ig çatigmasin ve bireylerin
eksikligi bu kitap için tanimlanacak en güzel
cümleler. Tezer Ozlü'nün bu 65 sayfalik
derlemesinde en sevdigim cümle ise, Elektrogokun
baglangici ve bitigi vardir. Ve ortasi yoktur. Ayni gu
an yasadigimiz hayat gibi ortasi yoktur.
Kalbim çok kırıldı açıkçası. Eğer akşam vakit Carmilla hanım beni ziyaret etmek isterse seve seve kabul edeceğim çünkü konuşmamız gereken bir kitap var. Kitap ilk başta çok yavaş tempolu idi, sonlara doğruda hikayenin bitmesi için çok acele edilmiş. Aralarda çok kopukluk bırakılmış. Sonunda da dediğim tek cümle şu idi….. Tipik bir vampir hikayesi