Hep şunu dilime pelesenk ettim. Gençliğimden beri söylüyorum: Benim romanlarımı , hikayelerimi okuyanlar hiçbir zaman savaşı istemesinler savaştan igrensinler hep barıştan, kardeşlikten yana olsunlar.Benim yazılarımı okuyanlar insanın insanı sömürmesine dayanamasınlar.Yoksulluk insanlığın yüz karasıdır.Hiçbir düzende hiçbir yoksul kalmasın.Yoksulluk utancını yüreklerinden atsınlar.Primitif insan sözünü yaratanı lanetlesinler.Çünkü primitif insan olamaz .Kimse bu lanetli sözü ağzına almasın.Yani benim kitaplarımı okuyanlar hiç kötülük yapmasın,hep iyilikten yana olsunlar.