Kardeşinize karşı nasıl sorumluysanız dostunuza karşı da sorumlusunuz. İnsan ancak dostlarıyla ayakta kalır ama hakiki ve ebedi dostlarıyla. Hayatın anlamı da budur. İnsanın insana sahip çıkması, yardım etmesi kadar değerli şey azdır. Bunun mümkün olmadığı yerlerde, insanlar bir bakıma esaret altındadır.
Karşına geçip saatlerce konuştuğum zamanlar oldu. Öylece dinleyip tek kelime etmeden durduğun, güzel bir şey olmayacağını bildiğim, karşılık beklemeden yüzüme gülse yeter dediğim. Bak dikkat et, bazı dinlerde buna ibadet derler.