ddkke

ddkke
@Dlkke
Hep senin içindir boyun eğdiğim; yoksa zaptedemez buralar beni..
Çok tuhaftı, ağlayamadım ama ruhum paramparça olmuştu.
Reklam
"Aşk doktor hanım, aşk her şeyin ilacıdır. Siz aşıksanız eğer, Allah bile daha bağışlayıcı olur gibi gelir size. Eskisi gibi kızmaz, yüzünü eğmez, işte o zaman ölümden bile korkmazsınız. Öbür dünyaya da gülerek gidersiniz. Şu ölümlü dünyada bundan daha güzel ne olabilir ki?"
Sayfa 102
Gelgelelim insanlar ikiyüzlüleri de severler bilirsiniz, onları kendilerinden biri olarak kabul ederler..