Gökyüzü öyle yıldızlı, öyle berraktı ki, onu gören kendine sormadan edemezdi: Nasıl oluyor da böyle bir göğün altında türlü türlü suratsız, kaprisli insan yaşayabiliyor?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Mutsuz olmak, melankoliyi anlatıyor. Melankolinin zanneettigimiz kadar korkunç olmadığını. İnsanın yaşamını bütün olarak ele alması ve kabullenmesi gerektiğini. İnsanı mutsuzluk ve mutluluk gel gitlerinin mecburi varoluşuna ve mutluluk kadar mutsuzluğu da sevmeye çağırıyor.
İnsanlığı yaşamı her şeyiyle kabul eden bir barışmaya davet ediyor.
Düşündürdüğün her şey için teşekkürler Wilhelm SchmidMutsuz Olmak
Deyin ki sonsuz evrenin içinde bir küçük dünyadan ibarettir söz konusu olan, deyin ki kâinatın bir köşeciğindeki bir varlığın önemsiz varoluşudur: Yine de, yazık olmaz mı?