Hyt

Ben ki toz kanatlı bir kelebeğim, Minicik govdeme yüklü Kafdağı, Bir zerreciğim ki Arş'a gebeyim, Dev sancılarının budur kaynağı!
Şiir
Reklam
Dün gitti, yarın daha gelmedi. O yüzden bugünün kıymetini bil, iyi değerlendir. Anı yaşa! 👍🏻
Tek kurtuluşumsun dua'm. Seni yüreğimden dilime düşürene hamd olsun. 🕊️😌🌹
Din
Dervişe sormuşlar: - En zor olan nedir? "Sözdür" demiş; Anlatması da zor, anlaması da...🍂