Ufacık rüyaların bile gerçekleşmemesi kimin suçu? Neyin suçu? Kirlendi artık işte kırlar. Niyetiniz ne sizin? Servetin, makamın bir tutam ot kadar değeri yok.
"Bu harika işte," ya da " bu berbatmış," gibi lafları dillerinden düşürmeyip sanki gurme olmak insana sınıf atlatıyormuş gibi bir kibirle hep birlikte bellerine kadar içine gömüldükleri sorun bataklığı yokmuş gibi davranan yetişkinlerin takındıkları tavır çocukların gözüne nasıl görünüyordu acaba?