Üç tane öykü vardı içinde. İlk öykü Lyon'da Düğün öyküsü, bu güzeldi. Hoş bir düğün anlatısıydı, sıkmıyor ve akıyordu.
Ancak diğer iki hikâyeyi sevmedim, konusu çok bayağı ve sıkıcı. İkisi de çirkin bir kadının çirkinliği sebebiyle mızmızlanmasını ve tecâvüze uğramasını konu alıyor temel olarak. Eski zamânlardaki bir femcel denemesi gibi.