Önce hepsini yazdım, sonra hepsini çizdim.
Yazıp çizdiklerimden çıktı kara bir resim.
Baktım,orada,bir-bir duruyor sevdiklerim.
Bakıyorlar ardından , yazıp çizdiklerimin,
O, yazarken ya da çizerken bilmediğim..
Bilmeden yazdıklarım , bilmeden çizdiklerim.
Beni çizdi sonunda , yazıp da çizdiklerim.
Bana gülüyor şimdi ,yitip-yitirdiklerim..
Çizilmemiş olanlar, yazmayıp bildiklerim.
Ah " bilip ettiklerim, bilmeyip ettiklerim."