Önce hepsini yazdım, sonra hepsini çizdim.
Yazıp çizdiklerimden çıktı kara bir resim.
Baktım,orada,bir-bir duruyor sevdiklerim.
Bakıyorlar ardından , yazıp çizdiklerimin,
O, yazarken ya da çizerken bilmediğim..
Bilmeden yazdıklarım , bilmeden çizdiklerim.
Beni çizdi sonunda , yazıp da çizdiklerim.
Bana gülüyor şimdi ,yitip-yitirdiklerim..
Çizilmemiş olanlar, yazmayıp bildiklerim.
Ah " bilip ettiklerim, bilmeyip ettiklerim."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ölebilirim genç yaşımda,
En güzel şiirlerimi söylemeden götürebilirim.
Şimdi kavakyelleri esiyorken başımda,
Sevgilim,
Seni bir akşam-üstü düşündürebilirim.