Gerçekten mükemmel bir kitap
Bol ağlamaklı;(
Aşkında ilk başta watpaad kitabı olduğundan biraz mesafeyle yaklaştım ama mükemmel bi kitap saçma ölümler haricinde tavsiyemi kesinlikle hak ediyor.
"Üfleyerek geçirebileceğini sandığın için yüreğime yara açmadan hiç sakınca görmedin ama ben o yaralar acımasın diye, geceleri göğsümün üzerine yatamadım.."