Doruk Özdemir

Doruk Özdemir
@Doruk_16
"İnsanlarla buluşmaya ayırdığım zamandan çok daha fazlasını onlardan kaçmaya ayırıyorum.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her insan kendisini diğer insanlardan daha çok sevdiği halde neden kendi fikrine diğer insanlarınkinden daha az önem verir ?
Nice uzak vardır ki, yakından daha yakındır!
Nisa/18 "Yoksa kötülükler yapıp yapıp da nihayet ölüm gelip çatınca 'ben şimdi tövbe ettim' diyenlere ve kâfir olarak ölenlere tövbe yoktur."