Doruk Özdemir

Doruk Özdemir
@Doruk_16
İnsan, acizlik ve noksanlık ile kulluk kapısında durup vuslat kapısının açılışını beklemek ve Allah'ın cemâlini yakından görme saadetine kavuşmak için yaratılmıştır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İnsan en çok geçmişinden kaçıyor ama insanı da en çok geçmişi mutlu ediyor."
Canım ne güzel kelime öyle. Can var. An var. Anı var. Canım var.
"Boş yere canı yanmaz insanın. Ya bir eksiklik vardır geleceğe dair, Ya da bir fazlalık vardır geçmişten gelen."
"Sarınacağın kefen belki şu anda örülmüştür. Sen ise hală gülüyor ve oynuyorsun?"