📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle ilk incelemem o yüzden uzun uzun açıklama yapamayacağım sadece birkaç konuşan bahsetmek isterim.
Agatha Christie'den ilk kitabım ve büyük bir umutla başladım çünkü benim gözümde çok yüksek bir yerdeydi kitap herkesçe çokça övülmüştü.
Bilmiyorum belki de bu kadar övüldüğü için çok sevemedim kitaba yorum almadan başlasam daha çok severdim büyük ihtimalle ama şuanda söylemeliyim ki beklentilerimi karşılamadı, açıkçası daha fazla aksiyon olur diye beklemiştim tabiki ölümler (karakterin ölmüş gösterilmesi ve sonradan katil çıkması falan) güzeldi ama dediğim gibi daha olaylı olabilirdi sırayla öldüler ve arada çok birşey yoktu karakterlere çok bağlanamadığımız için ölümler aman aman etkilemedi beni. Bu şekilde okuduğunuz için teşekkürler .