Sezgi

Yanık
Ağladığımı gör deye ağlamayorum; Ağladığım için ağladığımı görüyorsun.
Sayfa 112 - Adam
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ahmaklar" dedi Jorg, "Hayatlarını gevezelikle harcayıp benimkini de kirletiyorlar." "Öf,Jorg," diye iç geçirdi Arlene. " İnsanları sevmiyorsun, hepsi bu."
Sayfa 6 - Parantez
"Jorg," dedi kadın, "sen ölünce ben ne yapacağım?" "Yiyeceksin,uyuyacaksın,düzüşeceksin,işeyeceksin,sıçacaksın,giyineceksin,dolanıp kancıklık edeceksin."
Sayfa 5 - Parantez
Benden,onlara benzer olmayı beklemeyin, Ve onları yineler olmayı beklemeyin Herkes yeniliğine varır, kendi kalırsa. Kimseden bana benzer olmayı beklemeyin.
Sayfa 64 - Adam
Şiir
Üstüm başım toz toprak Gözüm gönlüm tüm çiçek Beyaz,sarı,kırmızı,yeşil Onu düşünüyorum; Kimseden saklanacak gibi değil
Sayfa 50 - Adam
Şiir