Annemiz nasıl ölür de bizi bırakır, üstelik babamız bile yokken? Annemin bizi yanma çağırıp gülümsediğini hatırlıyorum:
“Asla birbirinizle kavga etmeyin, çocuklar.”
Niye kavga edelim ki? Ne için kavga edebiliriz? Oyuncağımız filan yok. Büyükçe bir taştan yaptığımız oyuncak bebek var sadece. Şekerleme yok. Kavga etsek birbirimizi şikâyet edeceğimiz bir anne yok
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yahu, ne yapıyorum ben? Bir tabloyu seyreder gibi ona bakıyordum; vakti zamanında gördüğüm ama sonra unuttuğum bir tabloya bakar gibi ve sonra bir kez daha bakmak istiyordum. Kendi kanımdanmış gibiydi sanki...