Birisinin hüngür hüngür ağlayarak kurduğu bir cümlenin,hiç kimsenin gönlüne değmemesi kadar canım yandı o gece.Sonra,gırtlağımda yüklemi olmayan bir cümle ile eve döndüm.
Aptalım ben,sürüyle para biriktirdim ve kendi kendimden çaldım,kendimi fakirleştirdim...Ve böylece onlara kötü oldum...Elli yıl boyunca anlamsızca didindim durdum kendime boş bir gün ayırmadan ve şimdi yalnızım...