Yazarımız cânı gönülden tebrik ediyorum. Kapağına veya baskı kalitesine bakınca uyandırdığı beklentinin çok çok üzerinde müthiş keyifli bir kurguyla çıktı karşıma. Her boşlukta kitaba dalıp tabiri caizse bir solukta bitirdim. Detayları ve bilgece verdiği bilimsel verileri o kadar keyifle harmanlanmış ki hikayenin içine , alkışlıyorum. Ben kitabı okurken çok eğlendim. Keşke filmi yapılsa diye düşündüm. Çok övülen körlük kitabı , bu kurgunun önünde şapka çıkarmalı. Hızlıca ve keyifle okunabilecek tavsiye edebileceğim bir kitap diyerek noktayı koyuyorum. Teşekkürler.
Tatlı RüyalarAlper Canıgüz