Dr.Fibonacci

Dr.Fibonacci
@Drfibonacci
Tamamen farklı bir kitabı okuduğum hissine kapıldım. Ne tuhaf, dedim içimden. İlk okuduğumda çok etkilendiğimden şüphem yoktu,ama sonuçta,aklımda hiç yer etmemişti. Yaşamış olmam gereken duygulanımlar,içimi titreten, kabaran hisler belli ki tamamen silinip gitmişti. Peki, o yıllarda kitap okumak için harcadığım o muazzam zamanın anlamı neydi acaba?
Sayfa 45·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu şekilde koltuğa oturup kitap okumayalı kaç yıl oldu acaba,dedim içimden.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Edebiyat
Yalnızca şaşırıyordum işte. Dünle evvelsi günü ayırt edememe, böyle bir yaşam içerisinde sıkışıp kalmış, yutulmuş olduğum gerçeğine. Bıraktığım ayak izlerinin ben daha dönüp bakmaya zaman bulamadan, göz açıp kapayana kadar rüzgârla silinip gittiği gerçeğine.
Sayfa 24·Kitabı okudu
Edebiyat
“Aralarındaki farkı anlamasan da olur” der kocam. “Güzel olan güzeldir, bu yeterli değil mi?”
Sayfa 23·Kitabı okudu
Edebiyat
Güçlü bir rüzgar esecek olsa, bedenim havalanıp dünyanın en uç noktasına kadar gidiverir herhalde
Sayfa 9·Kitabı okudu
Edebiyat