- Yazdınız mi peki?
+ Hayır. Çünkü anladım ki bu ülkedeki sorun bilgi ya da anlayış eksikliğinden kaynaklanmıyor. Öğretebileceğiniz hiçbir şey yok. Herşeyi sizden benden iyi biliyorlar ama kötü niyetliler. Bu ülkede karar sistemini elinde bulunduranlara hiçbir şey yapamazsınız. Çünkü halk salak ve saf. Halkın salak olduğu bir ülkede demokrasi de diktatörlük ve seçimle gelen kurallar demektir. Bu yüzden ülkeyle bütün bağlarımı kestim. Bu günkü serçe yavrusu başbakandan daha önemli.
Hayatımdan çıkan insanlar için nokta yerine hep virgül kullandım. Tekrar gelirse yeni bir cümle ile başlamamak için. Ama olmadı kağıdı yırtmak lazımmış özür dilerim kendim.