❄Karlı bir gün... Bir tren yolculuğu... Birbirini hiç tanımayan üç farklı insan... Tesadüfen ele geçen bir dergi...Ve bu hayatları kesiştiren kapak kızı Şebnem...
🌨Dergideki kapak kızını görmeleriyle bu üçlünün geçmişle hesaplaşmalarını, pişmanlıklarını, önyargılarını, duygularını, geleceğe bakışlarının ve fikirlerinin değişimini okuyoruz kitapta.
Severek ve merakla okuduğum çok akıcı bir hikayeydi.Ayfer Tunç'un kalemini çok beğendim.Üç kitaplık bu serinin devamını okumak için sabırsızlanıyorum❤