📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Keşke insanlar dünyayı sevmeyi öğrense;yaşadıkları topraklarda misafir olduklarını anlayıncaya ve çocuklarına daha yeşil bir gelecek hazırlamanın bilincine erişinceye kadar,ne yazık ki bu katliam böylece sürüp gidecek!”
Pek fantastik kitap okumayan beni baya cezbetti.Gerçekten yazar çok güzel bir şekilde hazırlanmış bu kitaba.Kitabın içindeki resimler zaten fazlasıyla muhteşem.Karakterlerin her biri için fazlasıyla düşünülmüş ve hepsinin özelliklerini vermesinin anlamını kitabı okudukça anlıyorsunuz.Gerçekten alt yapı olarak çok iyi hazırlanmış ve seri şeklinde devam etmesi kaçınılmaz olmuş.Serinin diğer kitaplarını da okuyacağıma eminim.Ama bu fantastik yolculuğu zamana yaymak çok daha eğlenceli olacağa benziyor.
Kitabın tasarımı ve editörü de işin hakkını vermiş.Herkesin bu keyifli yolculuğa çıkmasını tavsiye ederim....