Cahilliğimi maruz görün ,hiçbir edebi bilgim olmamasina rağmen hoyratça bir yorum da yapmak istemem fakat şu kitapta ne bulup da bu kadar övdünüz beeeh
Gönül rahatlığıyla şunu söylemek isterim ki kesinlikle
"okumadan ölmeniz gereken bir kitap "
"Fakirlik,içimizde etrafımızda ahenk bulunmak şartıyla -ve şüphesiz muayyen bir derecesinde - zannedildiği kadar korkunç ve tahammülsüz bir şey değildir. Onun da kendine göre imtiyazları vardır . "
"Birbirlerini hiç tanımıyorlardı; çayı, kahveyi nasıl içtiklerinden, yumurtayı nasıl pişirmeyi tercih ettiklerinden, sütlü çikolatadan mı bitterden mi hoşlandıklarından, en sevdikleri dondurmanın hangisi olduğundan habersizlerdi"