Arkadaşlık genelde çok bayağıdır. Çok sık aralıklarla görüşürüz, birbirimiz için yeni değerler edinmeye zamanımız olmaz. Günde 3 kere yemek yerken bir araya gelir ve eski küflü peynirler olarak birbirimize yeni tatlar vermeye çalışırız. Bu sık buluşmayı katlanılabilir bir hale getirmek ve birbirimize Savaş açmamak için görgü kuralları ve kibarlık denilen bir dizi kuralı kabul etmek zorundayız. Postanede ve sosyal ortamlarda ve her gece ateşin yanında buluşuruz; sıkışık bir şekilde yaşayıp birbirimizin yoluna çıkarız, sendeleyip birbirimize takılırız, böylece birbirimize olan saygımızı kaybederiz. Tüm önemli ve içten iletişimler için daha az görüşmek kesinlikle yeterli olurdu.