Duygu yipek

Duygu yipek
@Duyguyipek
İki ömrüm olsun isterdim biri yaşamak için diğeri okumak için...
Bana şu dünyada iyi başlayıp kötü bitmeyen tek bir şey gösterin.
Sayfa 85·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Vaktiyle zirvelere aşık olan,sonra da hayal kırıklığına uğrayan bizler,sonunda düşüşümüze canı yürekten bağlanırız.
Sayfa 61·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Her birimizin kendi içinde taşıdığı intihardan daha büyük bir zenginlik var mıdır?
Sayfa 45·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Tek olmaktan duyduğu gurur,insanı kendi derdine âşık olmaya ve tahammül etmeye teşvik eder.
Sayfa 27·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Hayat sayıklama içinde yaratılır ve sıkıntı içinde dağılır.
Sayfa 21·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı