Duygu

"Ölüyoruz işte...Yavaş yavaş ölüyoruz. Tek başımıza..."
İnsan ve Duygular
Reklam
"Birine gereğinden fazla değer verirseniz eğer, artık sürekli kendinizden verdiğiniz için siz değer kaybetmeye başlarsınız ve onun gözünde ona verdiğiniz değer ölçüsünde değersizleşirsiniz. Soylu ve tutkulu başlayan pek çok yakınlaşmanın, son derece sefilce sonlanmasının en büyük nedeni de işte bu durumdur."
Sayfa 135·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
"Kalıcı olan tek ruh hali huzursuzluktur."
Sayfa 123·Kitabı okudu
"Çok sonra anladım ki ben aslında sahip olduğumu zannettiğim tüm sevdiklerimi en baştan kaybettim."
Sayfa 98·Kitabı okudu
İlişkiler
"Hayatımın özeti, düzeltilemeyecek kadar vahim bir anlatım bozukluğu.."
Sayfa 89·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
Reklam