Duygu

"Çok mutsuz sonların birinci şartı çok mutlu başlangıçlardır."
Sayfa 176·Kitabı okudu
Feda isimli okura yanıt verildi
Duygu
Dinledim, teşekkür ederim 🙏
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Deprem 5.6 Çanakkale / Ayvacık. Herkese geçmiş olsun. Uzun ve etkili sallandık.
Duygu
Çok geçmiş olsun
"Benim ormana ve yalnızlığa çekilmemin nedeni, insanları pek çok sevdiğimden değil mi? Şimdi tanrıyı seviyorum.İnsanları sevmiyorum.İnsan, bence oldukça eksik bir varlıktır.İnsanı sevmek beni yok edebilirdi."
Sayfa 10 - İskele Yayıncılık·Kitabı okudu
Felsefe
Duygu
:)