Bir insanın hakkında yanlış düşüncelere kapılmış olabilirim. Ama bir insanı bugüne kadar yanlışlıkla gözümden hiç düşürmedim. Şayet gözümden düştüysen , mutlaka vardır bir sebebi. Bil istedim!!!
Kitabı begendim. Ama ısrarla okunmasını tavsiye edeceğim bir kitap degil. Ayrıca kadın/adam diye anlatmaktansa isimle hitap edebilirdi diye düşünüyorum. Yazarın emeği sebebiyle kitabı son kelimesine kadar okudum. İnsanı güzel yakalayan birkaç noktasınında varoluşunu inkar edemem...
“Zihninden onu çıkar artık. Çıkar ki, kalbine başkaları girebilsin.” Ne doğru ama zihninden canını yakanı çıkartmalısın ki hayatın düzene girsin, kafan rahat olsun. Karşına ‘doğru’ kişi çıktığında eskiye takılarak zihnindeki kötü ile savaşma.
Kendine İyi BakArda Erel · İnkılap Kitabevi · 20181,512 okunma