Bir insanın hakkında yanlış düşüncelere kapılmış olabilirim. Ama bir insanı bugüne kadar yanlışlıkla gözümden hiç düşürmedim. Şayet gözümden düştüysen , mutlaka vardır bir sebebi. Bil istedim!!!
Yazara ve emeği geçen herkese saygılarla..
Kütüphanede olmazsa olmaz kitaplar arasında olduğunu söyleyemem fakat birkaç bölümde altını çizdiğim noktalar var.
"Seviyorum" diyen de, "Ölüyorum" diyen de bir gün sonra hiç bir şey yaşanmamış gibi arkasına bile bakmadan gider. Hem de öyle bir gider ki sanki hiç gelmemiş gibi. O yüzden gel beni dinle, kendinden fazla sevme kimseyi.