Bir insanın hakkında yanlış düşüncelere kapılmış olabilirim. Ama bir insanı bugüne kadar yanlışlıkla gözümden hiç düşürmedim. Şayet gözümden düştüysen , mutlaka vardır bir sebebi. Bil istedim!!!
Çünkü kimse daha önce bana senin kadar güzel "Seni seviyorum..." dememişti. Evet daha önce de birçok yalana şahit olmuştum.Ama ben, ilk kez bir yalana inanmak istiyordum...