"...hüzün Baby'nin tam merkezindeydi
-benliğinin yuva olarak asla benimsemediği, ıssız merkezde.
Çocuklarının gömüldüğü yeri ya da eğer yaşıyorlarsa neye benzediklerini bilmemesi acıklıydı, öte yandan onlar hakkında kendisi hakkında bildiğinden daha çok şey biliyordu; neye benzediğini keşfedebileceği bir haritaya hiç sahip olamamıştı ki. "