Eliffffffffff

Eliffffffffff
@ELIFAA
GÖZÜMÜN GÖRDÜĞÜ, GÖGÜSÜMÜN BİLDİĞİ BİR DEĞİLLLLLL youtu.be/kLGvPVQ7Djs
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bu ellerimi nereye koysam yakışmıyor Dedim ki en iyisi kucağında dursun"

Eliffffffffff

, bir kitap okudu
8/10
·64 syf.·
21 saatte okudu
·
2018 71. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
"Ben...bu kirli yalnızlık içinde utanmayı tamamen unuttum,insanın ruhunu parçalayan ve kemiklerinden iliğini emen bu olası ülkede"
"Çünkü kendi suskunluğumda boğulmak üzereyim..."
Sayfa 11·Kitabı okudu