Taksirat niye Meryem'e düşüyordu?
Niye kocası hapiste olan bir kadının köylük yerde hamile kalması, tecavüzcüsünün değil de, öyle veya böyle kendisinin ölümünü gerektiriyordu? Niye yüce Allah zavallı, çaresiz kadını değil de, tecavüzcüyü koruyor; tecavüzcüyü değil, kadını cezalandırıyordu?
Bunları uzun uzun düşünüyor, cevap bulamıyordum.
Sonra bir gün, gerçeği gördüm; kadını cezalandırıp tecavüzcüyü koruyan yüce Allah değil, köy halkıydı!