Harun

@ENSENden·
·
sabitlendi
Biyolojik olarak yaşıyor olduğunu bilmek, yaşamının bilincinde olmak anlamına gelmez. Yaşamının bilincinde olan kişi kendini ailesiyle, mahallesiyle, kasabasıyla, ülkesiyle, dünyasıyla ve kademe kademe tüm evrenle ilişki içinde görür. Evrenle ilişkisini kendisi keşfeder; bu ilişkilerin anlamını kendi verir, başkası değil.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Allah, taksiratını (eksik yaptığı kulluk görevlerini) affetsin.
Otoritelerin dediğine uyduğum sürece değerliyim.
Davranışlarından utanıp sıkılma. Yaşamın tümü bir denemedir.
Aynı masalın ikizleri gibiydi günler.. .
Şiir