Hayır, üşümüyorum, kaygılanma dedi adam, alıştım, biliyor musunuz? Bu mevsim kaçıncı mevsim ve bu kaçıncı ikindi rüzgarı? Kimse bilmez bunu. Burada her şey tekdüze. Dünyayı gözlüyoruz ve üzülüyoruz. Hiçbirimizin elinden de bir şey gelmiyor tabi. Ne benim ne diğerlerinin...