İbrahim buğu
Takip Et
İbrahim buğu
@EZeL_34
Okur
Aklı hür, vicdanı hür. Hümanist
7 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
3
Kitap
15
Takip edilen
5
Takipçi
0
İnceleme
10
Alıntı
1
İleti
Kitapları
Duvar
Yorumlar
Dora
@DoraTheReader
·
kültür çatışması olur hep zaten
Çoğu ateist, ne kadar güzel, zeki, çekici, komik, eğlenceli, cesur, merhametli ve nazik olursa olsun, bir Evangelik Hıristiyan’la evlenmeyi asla ciddi olarak düşünmez.
Tanrısız Ahlak?
Walter Sinnott Armstrong
Δες Τινα isimli okura yanıt verildi
İbrahim buğu
Suudi Arabistan’dayım, burada bir kızla çıkıyorum kız müslüman ben agnostiğim. Çıktıktan 10 gün sonra inancımı söylemeye karar verdim. 9. Gün gece buluşmadan önce telefonda konuşuyoruz ve konu enteresan bir şekilde dine evrilmişti. fikirlerimiz tamamıyla zıttı böyle de olunca da konu açılmışken bende inançsız olduğumu söyledim. Ağlamaya başladı ve özür dileyerek telefonu kapattı. Bende mesaj gönderdim bunu yüz yüze kendisine söyleyeceğimi, planladığımı ve konunun açılması ile böyle geliştiğini vs. ve yarın ki buluşabilirsek daha iyi anlatacağım dedim. Hemen sonra cevap gönderdi buluşuruz ancak sadece arkadaş olarak ve bundan böyle ancak arkadaş olacağımızı söyledi. Oky. dedim benim için sorun yok ve sana saygı duyuyorum dedim. Ertesi gün buluştuk ve herşeyi bir bir anlatım nasıl sorgulamaya başladığımı ve nasıl devam ettim kısacası her şeyi.. Ve sonunda tekrar özür dileyerek eğer kabul edersen ben seni böyle de kabul ediyorum ve saygı duyarım dedi ve hala çıkıyoruz. İlk bir kaç gün sindiremedi her ne kadar saygı duyuyorum dediyse de tekrar müslüman olabilir misin? Böyle bir ihtimal var mı? Bende dedim eğer Allah varsa karşıma çıksa herşey ben yaratım derse belki yani ve yine de itiat de etmem! İbadet te. Ancak rica ederse belki isteğine bağlı olarak düşünürüm uygunsa yaparım dedim. kendi kafası da karıştı sorular sormaya başladı kendi kendine hayatında ilk defa sorguladı bir çok şey mantıksız olduğunu kabul etti. içinde bir şüphe var şimdi ama artık kültürü gibi kopamıyor düzenli olarak namaz kılıyor, kuran okuyor. Her buluşmada öpüşüyoruz sevişiyoruz. Aşkta herşey mübah olmalı diyor şimdi. :))