Vedalar gidene zor gibi gözükür fakat inanın bana,kalana daha zordur. Gidene o yüzden "güle güle" derler. Kalana temenni gibi"hoşça kal"derler. Giden güler,kalan hoş kalmaz.
Hayatta kabullenilmesi gereken şeyler vardır,
Yapacak olsaydı çoktan yapardı gibi.
"Yapacak,yapabilir..."diye düşüne düşüne,olmamış bir şeyi olmuş gibi hissetme...