"Tanrı'dan korkun! Koca adamlar şu küçük kızlar yüzünden dövüşmeye başladınız , ama onlar her şeyi unuttu bile...Yine birbirlerini seviyorlar, neşeyle oynuyorlar işte. Sizden akıllıymışlar doğrusu!"
Erkekler küçük kızlara bakıpyaptıklarından utandılar .Sonra kendi kendilerine gülerek evlerine dağıldılar.
"Küçük çocuklar gibi olamazsınız, Göklerin Egemenliği'ne asla giremezsiniz."
İnsanlar sadece kendi hayatları için kaygılandıkları,kendilerini kolladıklarıiçin yaşar sanırdım,oysa onları yaşatan tek şey sevgiymiş.Seven insan Tanrı'nın, Tanrı da onun içindir, çünkü Tanrı sevgidir.