Dün gece ansızın kapı çalındı.”kim bu münasebetsiz dedim acaba” kendi kendime.evet bendim. “Vaay dedim” arkadaş bir insan bu kadar mı kimsesiz olur!? Şu gece yarısı bir dost bir arkadaş beklerken gele gele şu tipini ziiktiim geldi. “Ağzını topla dedi” şurda misafir olarak gelmişim hoşgeldin diyeceğine, içeri buyur edeceğine, hayvan gibi karşılıyorsun beni.Zoraki olarak içeri buyur ettim. Geldi sanki babasının eviymiş gibi kuruldu. Varlığıyla nasıl rahatsız etti beni anlatamam. Bir insan bir insana bu kadar mı batar? Bu kadar mı huzursuz eder be.