Hayat yolunda kötü şeyler yaşarken bu durumların her zaman geçici
olduğunu ve bir ömür sürmeyeceğini, bir alanda başarısız olmanın her
alanda başarısız olduğun anlamına gelmediğini ve olumsuz şeylerde
çevresel faktörleri es geçmemen gerektiğini unutmamalısın
Çoğu zaman yapılan olumsuz yaklaşımlar sevgi adına yapılır. Sevdiğim için, seni düşündüğüm için ya da seni korumak istediğim için yapıyorum der ebeveyn. Ama sevgi adına yapılan bu davranışlar, kişinin kendisini değersiz hissetmesinin kaynağını oluşturur...