Bence hayır. Ama zarar veren kritik şeyleri kontrol edebilir ve böylece daha az zarar görebilirsin. Tamamen zarar görmediğin, duygusal olarak bile olsa pamuklar içinde geçen bir ömür yok maalesef. Ve kendime sıklıkla hatırlattığım bir şey var: Değişim ömür boyudur, sen hayata elveda deyince son bulur. Hayat yolunda sençabalarsın, bir şeyler değişir ya da değişmez.
Mücadeleden başka çare yoktur, çünkü hayat çaba ve mücadele üzerinedir..
12.02.2022 - I will go theater 🎭
13.02.2022 - We will go restaurant with my friend ( live music)🎶
14.02.2022 - We will go cinema with my friend 🎥 ( but it is a girl not a boy😂)
15.02.2022- I will meet with my classmate 💥 (remembering my school years 🙈)
16.02.2022 - Unfortunately, The university will start😵 (That means winter holiday will end )
Dikkatini senden daha iyi olanlara elbette çevireceksin, bu bazen seni harekete geçirecek motivasyonu da sağlayacaktır. Ancak senden daha geride olan insanları da hatırlaman gerekir. Dengeli bir şekilde iki tarafı da gözlemlersen, olduğun yerin de tadını çıkartırsın, olmak istediğin yere ulaşma konusunda da yıpranmadan motive olursun..