Portuga!"
"Hımm..."
"Hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun?" "Neden?"
"Çünkü sen dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ağlamak kötü bir şey mi?"
-"Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?"
-"Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes ... "
“Mutluluk dış dünyanızdan beslenen ve iç dünyanızda temas etmenizi bekleyen biryerde gizlidir. Mutluluk elinizi göğüs kafesi üzerine koyduğunuzda hissettiğinizdir.”