Ayşenur

Ayşenur
@Eaysnrknc
Portuga!" "Hımm..." "Hep senin yanında olmak isterdim, biliyor musun?" "Neden?" "Çünkü sen dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum."
Sayfa 139·Kitabı okudu
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ağlamak kötü bir şey mi?" -"Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?" -"Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes ... "
Sayfa 73·Kitabı okudu
Hepimiz büyüktük. Küçük küçük parçalarla, aynı üzüntüden payını alan büyük ve üzgün kişiler.
Sayfa 51·Kitabı okudu
Dağılmamış olsa bile ruhumdaki bulutların rengi biraz değişmişti.
Sayfa 28 - Everest·Kitabı okudu
Alıntı
“Mutluluk dış dünyanızdan beslenen ve iç dünyanızda temas etmenizi bekleyen biryerde gizlidir. Mutluluk elinizi göğüs kafesi üzerine koyduğunuzda hissettiğinizdir.”
Sayfa 14 - Destek yayınları·Kitabı okudu