Okuyan bir ebe

Okuyan bir ebe
@Ebe_hanim
Okumayı seven,okudukça mutlu olan bir ebe.
En sıkıntılı zamanlarda bile moralini hiç bozmadığına, hayatı hep olunlu tarafından görmeye çalıştığına şahit oldukça ruh halimin de iyileştiğini hissettim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Düşünmek bile üzücü. Ne günü ne de saati belli olmadan ölüyorsun bir bilmece içerisinde.
“…Ben hala, ölmeyi bile becerememiş utanmaz,aptal bir hayaletten, ’yaşayan bir cesetten’ başka bir şey değildim.”
Her şey geçip gidiyor. Bu zamana kadar yaşadığım,soğuk bir cehennemi andıran sözde” insan”dünyasında tek gerçek şey bu.
Artık tam anlamıyla insanlığımı yitirmiştim.