Kitap son ana kadar heyecan verici keyifle okuduğum ve bitmesini hiç istemediğim , çokça sevgi ve kalıplaşmış yargılardan çıkmak için elinden geleni yapan insanların yaşadıklarını ele alan enfes bir eserdi.
Harika bir eser çocukluk travmalarımizla hayatta nasıl baş edebilirizi çok güzel anlatmış iyi ki okudum diyeceğiniz bir kitap şiddetle tavsiye ederim...