.
Sahi vedalar neden bu denli can sıkıcı oluyor?.. Yüreğinden bir parça, bırakıp gittiğin kişilerde, yerlerde, anılarda kalıyor hep.. Arabana binip camdan elini salladığın o kişilerin gözyaşları, onların yanaklarından süzülüp senin yüreğine damlıyor.. Bir gün kavuşmak temennisiyle dile getirdiğin o "Allaha emanet ol" sözünün serinliği bir parça dindirip hüznünü, yeni bir heyecana, yeni bir amaca sürüklüyor seni. Şimdi yapacağın tek şey; takvim yapraklarını, yüzünde kocaman bir tebessümle koparıp 'şükür, bugünde bitti' demek. Ve kavuşmayı dört gözle beklediğin sevdiklerinle buluşmana kaç gün kaldığını 'bugün şafak kaç acaba?' diyerek her gün heyecanla, küçük matematiksel hesaplamalar yapmak..🍃🍃