Ebru S.

Benim Câmi'm dediğiniz camileri yoruma bekliyorum :)
Selâmün aleyküm arkadaşlar :) sizden bir konuda yardım istiyorum 😇 Şunu biliyoruz ki kıyamet günü, namaz kıldığımız yerler bizlere şahitlik edecek. Bizde bunun için iki arkadaşımla beraber bizlere şahit edecek yerleri arttırmaya karar verdik :) Bu amacımızı gerçekleştirebileceğimiz en iyi yerinse; “Yeryüzünde Allah’ın evleri; mescitlerdir. Oraya gelene Allah Teâlâ ikramda bulunur.” hadisine istinaden camiler olduğunu düşündük Bu doğrultuda da İstanbulda'ki camileri gezip, bu camilerde en azından ikişer rekat namaz kılmak istiyoruz. Allah'ın izniyle ilk rotamız Ayasofya olacak :) Sizden ricam maneviyatınıza iyi gelen, içinde huşuyla namaz kıldığınız ibadetlerinizi yaptığınız, aranızda güçlü bağlar olan, içinde en huzurlu hissettiğiniz camileri benimle paylaşmanız.. Hadis-i Şerif'te de geçtiği gibi; “Bir iyiliğe öncülük eden kimseye o iyiliği yapanın ecri gibi sevap vardır.” Sizde bu iyiliğe ortak olun inşallah. Şimdiden Allah hepinizden razı olsun. Rabbim hepimizin tüm ibadetlerini ve dualarını kabul etsin inşallah..🍃🌿
Din
Bnuredka isimli okura yanıt verildi
Ebru S.
İki hafta önce bir öğle vakti oradaydım, bende çok severim :)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
~ UKDE KİTAP YORUMU~
10/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2019 18. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 12 Temmuz 2019 03:03
Uzun zamandır hiç bu kadar 'içimizden, bizden' bir roman okumamıştım. Bir roman okuyor gibi değil de, adete ailemden birinin yaşadıklarına, hayatına şahit oluyor gibi hissettim. Elif Hanım'la birkaç yıl önce, bir kitap fuarında tanışma fırsatına sahip oldum. İsmiyle müsemma, Elif gibi ince, zarif, kibar bir hanımefendiydi. Onu tanıdıktan sonra hiç tereddüt duymadan, 'acaba sever miyim?' sorusunu kendime sormadan hemen kaleminden okuduğum ilk kitabı olan 'Seher Vakti'ne' akabinde de aynı heyecanla 'Duvak'a' başladım. Elif Hanımın efsunlu bir kalemi olduğunu ve bunu ustalıkla kulandığını düşünüyorum. En basit, sıradan bir konuyu dâhi dünyada eşi benzerine rastlanmamış, kalbinizin derinliklerinde yer edinen bir şahesere dönüştürüyor. Ukde'de aynı hevesle, kalbim pır pır ederek başladığım ve kitabı bitirip kapağını kapattığımda gözlerim kapalı uzun bir süre tesirinin geçmesini beklediğim diğer kitapları gibi oldu. Aynı anda hem dudaklarıma bir tebessüm hemde kalbime bitişin verdiği hüzün oturdu.. Tüm kitap boyunca hissettiğim de buydu zaten. Kalbime tohumlarını ektiği çiçek bir sayfada hüzün yaşlarıyla sulanırken bir diğer sayfada içten bir gülüşle güneşin sıcaklığını toprağının en derinlerindeki köklerinde hissetti. Ah o Zeynep... Ne demeli? Yaşadıklarını nasıl anlatmalı? Bilemiyorum. Kelimelerim kifayetiz kalıyor. Yaşadıkları adeta bir düğüm oldu kaldı boğazımda. Sorgulamadan edemedim şu soruyu 'acaba başıma böyle bir olay gelse bende bu kadar sağlam durmayı başarabilir miydim?' Ama cevabım her seferinde 'hayır' oldu. Ben satırlarda debelenirken, kalbim birinci kattan düşen kristal bardak gibi un ufak olurken bu kadar dik bir duruş sergileyemezdim. Yastığımı mesken bilir, ölümün kapımı çalmasını önemli bir misafiri bekler gibi sabırsızlıkla beklerdim. Ama Zeynep öyle
Edebiyat
Ukde 1Elif Gürsoy · Çınaraltı Yayınları · 201970 okunma
Ebru S.
Beğenmenize ve okuma listenize ekleyecek olmanıza çok sevindim.. İnanın pişman olmayacaksınız. Kendim okuduktan sonra kaç kişiye okuttuysam hepsi bayıla bayıla okudu. Umarım sizde en az benim kadar seversiniz🍃🌿
Benim Câmi'm dediğiniz camileri yoruma bekliyorum :)
Selâmün aleyküm arkadaşlar :) sizden bir konuda yardım istiyorum 😇 Şunu biliyoruz ki kıyamet günü, namaz kıldığımız yerler bizlere şahitlik edecek. Bizde bunun için iki arkadaşımla beraber bizlere şahit edecek yerleri arttırmaya karar verdik :) Bu amacımızı gerçekleştirebileceğimiz en iyi yerinse; “Yeryüzünde Allah’ın evleri; mescitlerdir. Oraya gelene Allah Teâlâ ikramda bulunur.” hadisine istinaden camiler olduğunu düşündük Bu doğrultuda da İstanbulda'ki camileri gezip, bu camilerde en azından ikişer rekat namaz kılmak istiyoruz. Allah'ın izniyle ilk rotamız Ayasofya olacak :) Sizden ricam maneviyatınıza iyi gelen, içinde huşuyla namaz kıldığınız ibadetlerinizi yaptığınız, aranızda güçlü bağlar olan, içinde en huzurlu hissettiğiniz camileri benimle paylaşmanız.. Hadis-i Şerif'te de geçtiği gibi; “Bir iyiliğe öncülük eden kimseye o iyiliği yapanın ecri gibi sevap vardır.” Sizde bu iyiliğe ortak olun inşallah. Şimdiden Allah hepinizden razı olsun. Rabbim hepimizin tüm ibadetlerini ve dualarını kabul etsin inşallah..🍃🌿
Din
rûberû isimli okura yanıt verildi
Ebru S.
Amin inşallah 🌿😊
Benim Câmi'm dediğiniz camileri yoruma bekliyorum :)
Selâmün aleyküm arkadaşlar :) sizden bir konuda yardım istiyorum 😇 Şunu biliyoruz ki kıyamet günü, namaz kıldığımız yerler bizlere şahitlik edecek. Bizde bunun için iki arkadaşımla beraber bizlere şahit edecek yerleri arttırmaya karar verdik :) Bu amacımızı gerçekleştirebileceğimiz en iyi yerinse; “Yeryüzünde Allah’ın evleri; mescitlerdir. Oraya gelene Allah Teâlâ ikramda bulunur.” hadisine istinaden camiler olduğunu düşündük Bu doğrultuda da İstanbulda'ki camileri gezip, bu camilerde en azından ikişer rekat namaz kılmak istiyoruz. Allah'ın izniyle ilk rotamız Ayasofya olacak :) Sizden ricam maneviyatınıza iyi gelen, içinde huşuyla namaz kıldığınız ibadetlerinizi yaptığınız, aranızda güçlü bağlar olan, içinde en huzurlu hissettiğiniz camileri benimle paylaşmanız.. Hadis-i Şerif'te de geçtiği gibi; “Bir iyiliğe öncülük eden kimseye o iyiliği yapanın ecri gibi sevap vardır.” Sizde bu iyiliğe ortak olun inşallah. Şimdiden Allah hepinizden razı olsun. Rabbim hepimizin tüm ibadetlerini ve dualarını kabul etsin inşallah..🍃🌿
Din
R.K. isimli okura yanıt verildi
Ebru S.
Onu da ekledim listeye.. Teşekkürler :)
Benim Câmi'm dediğiniz camileri yoruma bekliyorum :)
Selâmün aleyküm arkadaşlar :) sizden bir konuda yardım istiyorum 😇 Şunu biliyoruz ki kıyamet günü, namaz kıldığımız yerler bizlere şahitlik edecek. Bizde bunun için iki arkadaşımla beraber bizlere şahit edecek yerleri arttırmaya karar verdik :) Bu amacımızı gerçekleştirebileceğimiz en iyi yerinse; “Yeryüzünde Allah’ın evleri; mescitlerdir. Oraya gelene Allah Teâlâ ikramda bulunur.” hadisine istinaden camiler olduğunu düşündük Bu doğrultuda da İstanbulda'ki camileri gezip, bu camilerde en azından ikişer rekat namaz kılmak istiyoruz. Allah'ın izniyle ilk rotamız Ayasofya olacak :) Sizden ricam maneviyatınıza iyi gelen, içinde huşuyla namaz kıldığınız ibadetlerinizi yaptığınız, aranızda güçlü bağlar olan, içinde en huzurlu hissettiğiniz camileri benimle paylaşmanız.. Hadis-i Şerif'te de geçtiği gibi; “Bir iyiliğe öncülük eden kimseye o iyiliği yapanın ecri gibi sevap vardır.” Sizde bu iyiliğe ortak olun inşallah. Şimdiden Allah hepinizden razı olsun. Rabbim hepimizin tüm ibadetlerini ve dualarını kabul etsin inşallah..🍃🌿
Din
R.K. isimli okura yanıt verildi
Ebru S.
Bir gün yolumuz Ankara'ya düşerse inşallah..😊