Xığvsıvsıhhısıhs

Xığvsıvsıhhısıhs
@Ebrukarahannn
Her zilleti elbette bir izzet var içinde Seyr et Çeh'i Ke'nan'ı ne devlet var içinde Şeyh Galip
Kaç gündür, bilmediğim yollarda, dostluğu zedelemiş olduğuma kendimi inandırmanın pişmanlığıyla yürüyorum artık. Rastladığım insanlara, geçtiğim köylere Tapduk Emre’nin yerini yurdunu sorduğum gibi, neliğini, niceliğini de soruyorum. Allah ile olan dostluğu yeniden kazanmanın yollarını öğrenmek için, onu bulmak zorundayım. Onu bulup kendimle yüzleşmem lazım. Allah’tan kaçmak yerine, Allah’a kaçmanın rehberliği için, yolunun izini arıyorum. Eksiğimi tamamlamaya bir ayna istiyorum. Bir ayna ki suretimi değil, suretimin altındakini,gizli beni bana göstersin; kimsenin görmediği beni...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Allah insanı madde-mana dengesi içinde yaratmış. İnsanın içinde, her biri yarı yarıya etkin imiş. Mutlu olmak veya iyi kulluk edebilmek için maddenin göstergesi olan beden, eller, ayaklar, kirpikler, gözler ile mananın göstergesi olan düşünce, duygu, iman gibi bahisler birbirleriyle dengeli tutulmalıymış. İnsan bunların her ikisini de eşit kabullenir veya sahiplenirse bahtiyar bir ömür sürermiş. Olup bitenlere bakınca, Sitare'nin doğru tespitlerde bulunduğuna inandım.
Sayfa 67
" O merakı giderecek olan sensin oğlum.Zaman ve mekanı değerlendirerek, sebeplere ve sonuçlara bakarak ancak sevgiyle giderilir. Alemde sevgiden büyükbir umut da, sevgiden öte bir korku da yoktur. Sevgiliden korkmak, korkunun en yüksek derecesi, sevgiliden umut etmek umudun en yüksek kertesidir... "
Sayfa 20·Kitabı okudu
Uzak da olsa mesafeler, yüreğinde hissettiğin sana en yakındır!
Her insan bir damladır, Kainat denen okyanusa kavuşmak isteyen... Oysa bir adım ötededir aradığı. Ancak kördür gözleri göremez. Ona tek engel yine kendi nefsidir... ~ Uğur Koşar ~