S

Bulamayan
Ah bu insan yüzleri! Her şeyi başladığımız, durmadan yanıldığımız, istediğimiz kadar bol hasletler, adilikler, iyilikler, kötülükler, delilikler, akıllılıklar, sevdalar yüklediğimiz insan yüzleri! Yanılsak da zararı yok! Bu yüze olmazsa ötekisine yükleriz saydıklarımızı. Yanılmamız muayyen bir insan içindir, insanlar için değil. O halde yanılmıyor sayılırız.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Edebiyat
S
Alıntıyı bayağı beğendim, şu an hiç sinirli değilim, alıntıda insanların çoğunun iyi olmadığından, kötü sıfatları insanlara yükleyebileceğimizden bahsediyor sanırım ya da ben öyle anladım. Tamamen katılıyorum bu alıntıya da
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bulamayan
Ah bu insan yüzleri! Her şeyi başladığımız, durmadan yanıldığımız, istediğimiz kadar bol hasletler, adilikler, iyilikler, kötülükler, delilikler, akıllılıklar, sevdalar yüklediğimiz insan yüzleri! Yanılsak da zararı yok! Bu yüze olmazsa ötekisine yükleriz saydıklarımızı. Yanılmamız muayyen bir insan içindir, insanlar için değil. O halde yanılmıyor sayılırız.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Edebiyat
S
Aynı düşünmemiz gerektiğini söylemedim zaten, neden beni yaftaladığınızı anlamıyorum. Kitaptan yaptığım alıntının söylediğiniz sözle çok büyük bir bağlantısı yoktu bunu belirttim bu kadar.
Bulamayan
Ah bu insan yüzleri! Her şeyi başladığımız, durmadan yanıldığımız, istediğimiz kadar bol hasletler, adilikler, iyilikler, kötülükler, delilikler, akıllılıklar, sevdalar yüklediğimiz insan yüzleri! Yanılsak da zararı yok! Bu yüze olmazsa ötekisine yükleriz saydıklarımızı. Yanılmamız muayyen bir insan içindir, insanlar için değil. O halde yanılmıyor sayılırız.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Edebiyat
S
Evet ben anlayamamış olabilirim, evet katıldığım bi düşünce cünkü insan büyüdükçe kendini belli sıfatlarla sınırlıyor
Bulamayan
Ah bu insan yüzleri! Her şeyi başladığımız, durmadan yanıldığımız, istediğimiz kadar bol hasletler, adilikler, iyilikler, kötülükler, delilikler, akıllılıklar, sevdalar yüklediğimiz insan yüzleri! Yanılsak da zararı yok! Bu yüze olmazsa ötekisine yükleriz saydıklarımızı. Yanılmamız muayyen bir insan içindir, insanlar için değil. O halde yanılmıyor sayılırız.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Edebiyat
S
Cümleyi biraz daha dikkatli okursan bunu söylemek istemediğini anlayacaksın bence