Kitap okuyan insanın düş kurma ve yaratı gücü artıyor.
Ben çok kitap okuyan insanın, sıra dışı bir kimlik geliştirdiğine yürekten inanıyorum. O tür bir kimlik edinen kişinin, yaşamı da sıra dışı ve alabildiğine parlak oluyor .
““Tabiat, hava, su, toprak ve Güneş’le bir bütündür, onun tüm canlarla birlikte meydana getirdiği mükemmelliği vardır. Bunu bozan, bir anlamda tabiatın tek kusuru insandır. Fakat aynı zamanda, tıpkı meyvenin çekirdeği gibi, insan tabiatın göbeğinde, geleceğinin umudu olarak yer alır.””