Pandemi günlerindeki ruh halimi Oblomov kitabında okudum:
"İnsan niçin yaşadığını bilmezse günü gününe yaşamakla kalıyor; günün geçmesini, gecenin gelmesini beklemekten başka zevki olmuyor. 'Bugün nasıl yaşadım?' sorusuna cevap vermeden uykuya dalıyor, ertesi gün gene aynı hayat." 📚